© 2024 solvo B.V.

Zoloft enme rot voelen

ik voel me sinds een aantal maanden heel erg depresief ,zit in een hele rotrelatie die ik eigelijk wil afsluiten maar dr dr kracht niet voor kan vinden ,ik heb een moeilijke dochter met een super sterk karaktertje ik wordt door de sociale dienst gedwongen om te gaan werken en ik heb het gevoel dat ik heel veel dingen fout heb gedaan in me leven ,dit alles maakt me erg depresief,huil veel ben veel moe en zie de toekomst somber in heb seroxat gebruikt maar heeft niet aangeslagen ,heb nu zoloft voor geschreven gekregen ,ik hoop echt dat dit me gaat helpen ,wandt herken mezelf helemaal niet ik was altijd een super spontane meid met energie voor tien de gevoelens die ik nu heb maken me bang en onzeker ,ik heb ook regelmatig hele erge vreetbuien vooral snoep is dan erg lekker!!! sta op de wachtlijst bij een maatschappelijk werkster maar goed die lijst is erg lang zo\\\\\\\'n 3 maanden!!! voel me erg rot ,wie herkent dit!!??


Hoi, Ik weet er alles van!!! Ik slik ook seroxat en dat helpt me uitstekend,alleen de beginperiode is verschrikkelijk,dan is ales nog erger!!! Hoelang heb je de sroxat eigenlijk geslikt?? Want t duurt zeker een week of 6 voordat je uberhaubt een beetje verbetering merkt,en dan moet je nog op de juiste dosering worden ingesteld en elke verhoging duurt weer 4 weken eerdat die helpt. Ben je niet te vroeg gestopt met de seroxat? Sterkte en groetjes

label.Geplaatst op 2005-05-20 13:33:06


hoi grid ,ja mischien ben ik te snel gestopt met seroxat ,maar de bijwerkingen werden zo erg dat ik het niet meer vol hield ,ik voelde me zo vreemd dat ik er bang van werd ,ik durfde er niet mee door te gaan ,maar de dokter had wel het idee dat ze niet of te weinig hadden aangeslagen wandt na 4 en een halve week had ik me toch wel iets beter moeten voelen en er was niks van te merken het werdt alsmaar erger ,dus ja de dokter heeft me toen aangeraden om de seroxat af te gaan bouwen en na 10 dagen te gaan beginnen met zoloft(voor mij onbekend)

label.Geplaatst op 2005-05-20 19:35:49


rispedal en oxzazepan werken wel kalmerend en rustgevend en is minder gesrest is alleen bij uw huisarts verkrijgbaar. ik zou ook aanraden om eens te praten bij het riagg

label.Geplaatst op 2005-07-09 17:18:18

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren