© 2024 solvo B.V.

Zyprexa

Sinds kort gestart met zyprexa. Wie heeft hier ervaring mee, en is er iets bekend over gewichtstoename?


Ik heb ervaring met Zyprexa ,helaas geen goeie ervaringen want ik kreeg er een hele lage bloeddruk van en zelfs zulke erge hartkloppingen dat ik naar het ziekenhuis moest .Dus pas aub op met die rommel .. sterkte

label.Geplaatst op 2004-10-28 16:50:21


Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een van de bewoners waar ik werk gebruikt het ook en die is er erg van aangekomen!

label.Geplaatst op 2004-10-29 13:26:59


Ik heb langere tijd zyprexa geslikt en ben toen 25 kilo aangekomen, daarna leponex uitgeprobeerd ook 25 kilo erbij... 50 kilo!!! :( slik nu Seroquel. Een echt wondermiddel... ik val weer af

label.Geplaatst op 2004-11-25 23:49:29


Hoi Arina, Ik heb het farmacotherapeutisch kompas (farmacotherapeutischkompas.nl) er eens bijgepakt. Na een jaar gebruik van zyprexa ben je gemiddeld zo'n 2,7 kg aangekomen. M.v.g. Jef.

label.Geplaatst op 2004-11-30 05:31:29


Ik slik elke avond 15 miligram. Ben niet aangekomen, maar heb wel last van hartkloppingen zo af en toe door het gebruik van Zyprexa. Best wel eng op zich maar volgens de psycholoog kan het geen kwaad.

label.Geplaatst op 2005-02-23 17:49:35


hoi mijn vriend gebruikt dit ook 2dgs 10 mg krijgt dit vooral voor gedragsveranderingen,en naar mij mening helpt het wel iets,gebruikt nu 4 weken is niet aangekomen. meestal kom je aan, doordat je niet lekker in je vel zit,en daardoor minder beweegt,mischienniet meer kunt werken ander eetpatroon krijgt probeer te sporten! helpt lichaam en vooral de geest te ontspannen je mag altijd terug mailen liefs t

label.Geplaatst op 2004-11-23 17:06:57


ik gebruik nu 2 jaar zyprexa en ben 10 kilo aangekomen wil stoppen maar weet niet of het er ook weer afgaat.Hou goede hoop.

label.Geplaatst op 2005-04-25 02:17:54


ik zit nu al op 14 kilo woog 65 en weeg nu 79kilo ,en wat het ergste is ik mag er wel een baantje bij nemen want ik groei steeds uit mijn kleren pfffffff

label.Geplaatst op 2005-06-03 19:10:51

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren