© 2024 solvo B.V.

Zyprexa velotab

hoi,ik heb een zoontje van 13jaar en heeft adhd,is zyprexa goed voor kinderen met adhd,wie kan mij daar iets meer over vertellen,groetje,jozef & livie.


Hoi, Zypreza is een anti psychotica. Ik zelf weet ook sinds kort dat ik ADHD heb,had vorig jaar een depressie. Ik kreeg om van andere medicijnen af te komen zypreza,nou je wilt niet weten hoe ik me voelde ,was net een zombie,kon amper uit mn ogen kijken. Volgens mij is het niet voor kinderen geschikt. Slikt hij geen medicijnen voor de adhd,ik ga volgende week starten met Ritalin Groetjes Ingrid

label.Geplaatst op 2005-07-06 11:59:59


Hoi, Nogmaal even ,ik bedoel Zyprexa niet zypreza

label.Geplaatst op 2005-07-06 12:00:53


bedank grid,groetjes jozef.

label.Geplaatst op 2005-07-08 11:56:21


Ik slik al 2 jaar zyprexa en word er rustig van en pieker niet meer zo veel Er is alleen een nadeel je komt er kilo's van aan en ik weet niet of dat zo bevordelijk is voor z'n jong kind Ben er zelf 15 kilo van aangekomen liefs coba

label.Geplaatst op 2005-07-27 00:26:26

Naar forum Psychiatrie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren