© 2024 solvo B.V.

Brufen bruis 600 help pijn

hallo allemaal Sinds anderhalf jaar hebben ze reuma ondekt bij mij. naar veel keer lopen naar de doctor moest ik al ruim 10 tabletten slikken. waaronder arcoxia 90mg, antie depressiva fluanxol en dixeran, dan nog trazolan voor te slapen en salazopyrine.Wel na n tijdje had ik t wel gezien, liep er als een zombie bij en kon mijn huishouden niet meer doen.ben dan ook nog maar 41 jaar. Nu hoor ik dat als je brufen bruis 600 pakt je je heel goed voelt en dat t de pijn weg pakt. wel maar ik ben verhuist naar belgie en hier hebben ze dat niet, raar maar waar. Nu ja inderdaad mijn vraag wie kan mij aan die pijnstiller helpen. De pijn word steeds erger en weet niet wat ik moet doen. hoop dat er iemand is die mij kan helpen. alvast mijn dank en sterkte aan iedereen die pijn heeft. marian


Het beste wat je kan doen is terug naar de reumatoloog.Er zijn andere middelen om de pijn te bestrijden,dus ga niet op je eigen houtje allerlei middelen slikken.Bovendien zijn veel van die middelen erg slecht voor je maag,dus ik zou sowieso een maagbeschermer erbij vragen.Vraag ook eens naar het middel Remicade(infliximab)Daar worden erg goede resultaten mee geboekt bij ons.

label.Geplaatst op 2006-09-20 19:05:51

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren