© 2024 solvo B.V.

Pijn in armen

hallo, ik heb sinds drie weken last van pijn in mijn armen. deze week is de pijn erger geworden. ik kan niet slapen gisteravond werd ik wakker van de pijn en mijn aders waren gezwollen en het leek of er bobbels in zaten. de hele dag door heb ik pijn maar zodra ik stil zit en slaap dat lijkt het alsaf de pijn erger wordt. ik heb ook voortdurend last van koude handen en voeten. wie kent dit? ik ben reeds naar de huisarts geweest en die verwijst maar naar de diagnose die vier jaar geleden door een reumatoloog is vastgesteld namelijk fybromyalgie. ik heb zelf het gevoel dat het dat niet is omdat ik ook van mijn benen en tenen last begin te krijgen. gaarne een reaktie van iemand die hierover gelezen of gehoord heeft. m.vr.gr. manga

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren