© 2024 solvo B.V.

Syndroom van Tietze

Hallo, Ik heb nu 7 maanden last van het syndroom van Tietze en er wordt nu voor het eerst bloed geprikt op reumafactor, bezinking en CCP. Weet iemand of er bij het syndroom van Tietze dit aan te tonen is in het bloed? En/of heeft iemand die dit syndroom ook heeft ook eens het bloed laten onderzoeken? Groetjes van Sabrina


Ik ben daar ook op getest,via een foto van het borstbeen,maar tegenwoordig kunnen ze dat volgens mij ook in je bloed zien.Ik heb dat niet,maar wel fibromyalgie dat zijn broer en zus van elkaar,en valt ook onder weke delen reuma. Sterkte en groet RM

label.Geplaatst op 2009-10-26 17:21:00


Zie Wikipedia, hier vind je een volledige beschrijving.

label.Geplaatst op 2009-12-26 09:33:29


ik heb nu al een aantal jaren last van de ziekte van tietze. toen het ontdekt werd was het niet via het bloed daarin konden ze niks vinden maar via de rontgenfoto's en het duurde 1 jaar voor ze er bij mij achter waren gekomen.

label.Geplaatst op 2011-05-26 11:01:35

Naar forum Reumatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren