© 2024 solvo B.V.

Aanhoudend branderig gevoel in vagina

Hallo, Ik heb een branderig gevoel in en rondom de vagina. Ik heb het meeste last wanneer mijn vriend bij me naar binnen komt. Simpelweg na de seks. maar ook bij het fietsen, het zitten, tampongebruik, te strakke broeken of enige irriterende aanraking daar. Bij mij is het allemaal begonnen in 2005(ik was toen 15) en alleen maar verergert. Ik had toen chlamydia en had daardoor een branderig gevoel tijdens de seks en tijdens/na het plassen. De behandeling hiervoor heeft het branderige gevoel niet verminderd. Ik weet niet meer precies hoe het ging omdat \'t 3 jaar geleden is, maar ik weet dat ik altijd na de seks een blaasontsteking kreeg, en eigenlijk constant last had bij het plassen. antibiotica hielp wel, maar vervolgens kreeg ik weer schimmelinfecties en candida etc, en behandelingen daartegen tastten weer het slijmvlies aan, en hup, weer een blaasontsteking. De blaasontstekingen en schimmels zijn voorzover ik weet weg. misschien is er nog wel candida maar ik heb geen jeuk, dus geen last van schimmel. Ik ben bij 5 verschillende gynaecologen geweest, waaronder de laatste in het academisch ziekenhuis Erasmus. ik ben bij een bekkenbodemfysiotherapeut geweest, een bioresonantie arts, een seksuoloog, de gynaecologen kunnen niks concreets vinden. de laatste gaf mij lidocaine en xylocaine zalf, welke niet werken, en is van plan mij een of ander middel te geven dat ook gebruikt wordt bij depressieve mensen en epileptie. ik zie er eigenlijk een beetje tegenop omdat dit niet een direct geneesmiddel voor mijn klachten is, en een van de laatste hopen. Ik heb ook die actigel van bioclin gebruikt, vaginaal tabletten, hormoonzalf, vaginaaltabletten voor een vochtigere vagina, cetomacrogol creme, ik draag al een jaar slechts onderbroeken (dus nooit meer strings), het vermijden van lactacyd, niets helpt. De bioresonantie arts heeft mij meerdere malen op een dieet gezet zonder o.a. gist en suiker. dit haalt niets uit. Mijn bekkenbodem functioneert prima is geconstateert. Ook ben ik een tijd gestopt met de pil. Dit gaf mij een losser gevoel in de bekken, heel plezierig, mijn libido steeg als een gek, en ik ging meer zweten enzo, maar het eigenlijke branderige gevoel ging niet weg. Ik ben dus maar weer begonnen omdat ik er een heel onzuivere huid van kreeg en om mijn menstruatiecyclus onder controle te houden. en natuurlijk om het zonder condoom te kunnen doen omdat dit de klachten eigenlijk alleen maar versterkt en het veel lekkerder is zonder! Ik ben honderdduizend keer getest op soa\'s, die heb ik dus niet. Nu denk ik aan focale vestibulitis (al heeft een test dit uitgesloten), endometriose, of chronische candida. IC denk ik niet, omdat ik daar geen symptonen van heb. Ik heb vrijwel geen hoop meer, terwijl ik nog een heel leven voor mij heb, ik ben vorige week 18 geworden. Artsen weten het simpel weg niet, en van wat ik op internet lees, is er eigenlijk geen remedie.


Hoi Ik ben 31 jaar en heb al pijn vanaf mijn 16de. De pijn in mijn vagina werd bij mij alleen maar erger. Elke dag steken, branderig, enz. Ik heb ook van alles geprobeerd, maar bij mij helpt alleen amytriptiline van 50mg. Het is een antidepressiva, maar daar gebruik ik het niet voor. Ik krijg er alleen wel last van blaasontstekingen. Maar de pijn in mijn vagina is zo goed als weg. Nu ben ik een paar maanden geleden gestopt en nu komt mijn pijn weer terug. De kans is groot dat ik toch weer moet gaan beginnen met het medicijn. Misschien helpt het bij jou ook. Wat is er nou fijner dan geen pijn meer te hebben en normaal kan functioneren, en vrijen. Succes

label.Geplaatst op 2008-10-09 10:46:07


Al 15 jaar? :| En nooit hebben artsen kunnen vaststellen wat je mankeert? amytriptilini, dat heb ik ook ergens anders gehoord. maar hoe kan een antidepressiva dan werken tegen de pijn in onze vagina? Wat zijn de werkzame bestanddelen? Ik vind het wel eng om aan te beginnen, want daar kom ik echt nooit meer van af. Hoe ben je er aan gekomen? ik bedoel, waarom is dit voorgeschreven? Bedankt, Groetjes Celine

label.Geplaatst op 2008-10-09 15:39:38


Hallo, ik ben dione en heb ook constant een brandgevoel in mijn vagina en constant een jeuk in mijn pisgat en baarmoedermond. Ik verlies ook voortdurend grote hoeveelheden vaginasperma of kutgeil. Ik weet niet hoe dat heet. Dit heb ik nu al 7 jaar lang en begon ook toen ik steeds chlamidia en gonnerroe had en genitale wratten. Alles is onderzocht en elk medicijn gebruikt. Ik krab mijn vagina en schedelippen totaal kapot. En daarbij komt dat ik voortdurend ongesteld ben en heftig menstrueer maar ik kan geen tampons of maandverband verdragen. Wie heeft dit ook. Gr dione amsterdam

label.Geplaatst op 2009-06-17 01:16:09

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren