© 2024 solvo B.V.

Abortus

Hallo, ik heb een vraagje weet iemand hoe betaling moet bij een abortuskliniek gaat. en als dat via de cz gaat blijft het dan wel anoniem. want mijn ouders kunnen gewoon alles opvragen, welke behandelingen wanneer plaats vonden. Ze mogen hier echter niks van weten. alvast bedankt


Bel eens naar een abortuskliniek, dan weet je het zo.

label.Geplaatst op 2005-11-13 21:36:24


hoi, ga anders naar een kliniek in belgie.....mits dat haalbaar voor je is qua vervoer.... goede vriendin van me heeft dat ook gedaan (al was het voor haar niet een kwestie dat niemand het mocht weten), ze heeft daar een erg goede ervaring. volgens mij lag die kliniek ergens in de buurt van antwerpen.... succes

label.Geplaatst op 2005-12-26 13:31:20


Hallo, Allereerst wil ik je zeggen, dat abortus niet zomaar iets is. Je hebt het bericht een tijd geleden al geplaatst, dus dr zal al wel het een en ander zijn gebeurd. Kijk eens op VBOK.nl? VBOK staat voor Vereniging ter Bescherming van het Ongeboren Kind. Groeten Broeder E

label.Geplaatst op 2006-02-15 01:16:52

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren