© 2024 solvo B.V.

Afscheiding

Ik heb al sinds lange tijd witte afscheiding, Paar maanden terug is er chlamydia bij mij geconstateerd daar heb ik medicijnen voor gekregen. Nu heb ik nog steeds last van die afscheiding maar nu is het ook soms rood of bruin heb geen jeuk meer wat ik eerst wel had, weet iemand wat dit betekent


Misschien moet je terug naar de dokter. Ik heb nu ook vervelende last van afscheiding als ik ongesteld ben geweest. 2 dagen daarna heb ik donkere afscheiding, maar het ruikt niet en volgens de dokter is het door de overgang bij mij, maar ik vind het maar goor, ik kan me wel 3 keer per dag douchen, bah! Ik vraag mij af of dit wel goed is, donkere afscheiding na mijn periode, maar mijn periode is wel korter geworden, nog maar 2 dagen gewoon dus, daarna 2 dagen die rare afscheiding. Niet leuk dus.

label.Geplaatst op 2005-04-10 13:10:50


Is dit een antwoord op de vraag of een vraag?? Noah

label.Geplaatst op 2005-04-26 16:25:55


Hoe bedoel je?

label.Geplaatst op 2005-05-16 10:15:27

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren