© 2024 solvo B.V.

Alcoho;

een kameraad van ons heeft een groot drankprobleem drinkt meer dan 6glazen per avond en in het weekend nog veel meer nou zegt hij dat klaarkomen hem niet meer lukt omdat hij net over de 50 is . vo0lgens mij is hier drank toch wel de oorzaak van .hij sloopt op deze manier zijn hele lichaam , maar wil van hulp totaal niks weten hij is al jaren alcholverslaafd (mijn mening met vele anderen0 klopt dit ? volgens hem grote onzin bedankt voor het lezen rokcy


dat kan zeker wel een van de redenen zijn. alcohol gebruik in die mate kan sowieso wel impotentie veroorzaken, dus lijkt het mij ook een mogelijke reden voor het niet kunnen klaarkomen. Zijn leeftijd speelt natuurlijk ook een rol. Hoe is zijn seksleven uberhaupt? en gebruikt hij medicatie? Als hij klaagt over het niet kunnen klaarkomen, dan wil hij wel hulp, maar niet als hij daar het drinken voor moet opgeven. Misschien kun je hem op een voorzichtige manier duidelijk maken dat als hij nou eens mindert met de alcohol, hij dan misschien wel weer een orgasme kan hebben. is hij uberhaupt al naar de dokter geweest voor dit probleem? want die kan hem misschien wel helpen op een andere manier?

label.Geplaatst op 2008-09-21 20:40:52


bedankt voor je reactie nou daar is hij met geen stok naar toe te krijgen ik den dat hij zich schaamt en wil ook van ons hiks aan nemen maar als hij niet wil kan de evt hulp ook niks doen maar we doen ons best gr rokcy

label.Geplaatst op 2008-10-10 12:01:31

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren