© 2024 solvo B.V.

Ander smaakje

hey iedereen, ik heb een probleempje.. een jaar geleden ben ik ontmaagd door m\'n ex en ik heb daar een lichte vorm van candida aan over gehouden. Hier ben ik inmiddels vanaf, door medicijnen. Ik heb nu een hele lieve nieuwe vriend. We vrijen al en ik ben sinds kort aan de pil. Alleen ben ik een beetje onzeker over de smaak van m\'n vagina. Het smaakt niet hetzelfde als toen ik nog maagd was, het smaakt eigenlijk een beetje zuur. Ik doush iedere dag, s\'ochtends en s\'avonds, dus daar kan het toch niet aan liggen? Dus ik vroeg me af, heb ik nog steeds een soa of iets anders? Ik voel me erg onzeker als ik met m\'n vriend vrij, dus kan iemand me een tip geven?


Als je nu twijfelt dan gewoon weer een test doen. Maar je kunt ook eens ongeparfumeerde zeep gebruiken of desinfecterende zeep special voor het vrouwelijke geslacht deel.

label.Geplaatst op 2006-04-13 08:00:26


Ja, ik ben het eens met A\'tje dat je altijd een ongeparfumeerde zeep moet gebruiken, eigenlijk liefst helemaal geen zeep. Ik doe nooit zeep, maar spoel het wel goed met de douchekop schoon. Want als je je vagina met geparfumeerde zeep wast, kun je vissig gaan ruiken. Dat zure smaakje is volgens mij normaal. De vagina smaakt zuur, dat verschilt per vrouw in zuurtegraad, bij de ene vrouw smaakt het heel erg zuur bij de andere vrouw lichtelijk zuur. Maar het hoort zuur te smaken. Een beetje zuur in ieder geval. Het vocht dus van binnen. Dat heeft iedere vrouw. Kun je anders een test laten doen of de ziekte inderdaad helemaal genezen is?

label.Geplaatst op 2006-04-15 12:53:49


hey thanks voor je reactie. Maar ik gebruik nooit geparfurmeerde zeep om me daar te wassen, nooit gedaan eigenlijk. Dus ik denk niet dat het daaraan ligt. En wat ik eigenlijk duidelijk wilde maken is dat de smaak nu gewoon anders is dan een jaar geleden, voordat ik met m'n ex ging.

label.Geplaatst op 2006-04-15 17:50:52


Het kan heel goed dat het anders smaakt. En een vagina is normaal gesproken zuur, om op die manier een goede balans te houden in de bacterien die er in zitten. Op die manier blijven "slechte" bacterien en schimmels buiten de deur. Verder is het nou eenmaal zo dat een vagina niet naar roosjes ruikt/smaakt, dat is de natuur.

label.Geplaatst op 2006-04-17 02:10:52

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren