© 2024 solvo B.V.

BorstPillen

Ik heb al een paar keer gelezen over pillen waarbij de borsten zullen groeien. Natural full breast, ik had ze gemaild en vroeg of het een blijvend effect had. Zij zeiden als je hiermee stopt dat je weer je oude cupmaat krijgt. Daarna heb ik antwoord van volleboezem gekregen en hun zeiden dat de resultaat hiervan zal blijven als je stopt met het inslikken van die pillen. Nu weet ik niet wat ik moet geloven. Ik wil zo graag dat mijn borsten groter worden ben erg onzeker. Misschien weet iemand of dit echt werkt of niet.. Of andere pillen die wel echt helpen? HELP! ME!


Denk eens aan een borstvergroting. Dat is sowieso blijvend en na een tijd ook goedkoper dan altijd die pillen blijven slikken. Als die al echt werken...

label.Geplaatst op 2005-02-22 16:55:43


Trap hier alsjeblieft niet in. Het is pure nonsens! Er zijn GEEN pillen die je borsten doen vergroten. Het kost je enkel een hoop geld. Ik zou ook niet bellen naar die bedrijven zelf, want die geven geen goede informatie. Natuurlijk zullen ze altijd zeggen dat het goed werkt, omdat ze de pillen zelf verkopen. Maar nogmaals: doe het echt niet. Het is echt onzin.

label.Geplaatst op 2005-02-22 19:01:26

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren