© 2024 solvo B.V.

Branderig gevoel vagina

Hallo, Ik heb een branderig gevoel in de vagina en ook rond de anus. Wat kan dit wezen? Ik heb weleens clamidya gehad. ben daarna ook weer getest en toen was alles gelukkig weg, een soa kan het dus niet meer wezen. En ik heb nooit anale sex gehad. Dus wat kan het dan wezen? miss iem een ideetje waarmee ik me kan wassen ofzo? hoop snel op een reactie want dit is echt niet fijn.


Daar vraag je wat.. Een branderig gevoel kan verschillende oorzaken hebben. Chemische irritatie.. Huid irritatie.. En ga zo maar door.. Beste is om langs de huisarts te gaan want niemand hier kan je precies vertellen wat er met je aan de hand is.

label.Geplaatst op 2006-07-03 07:57:20


je kunt natuurlijk opnieuw besmet raken met een soa. het is niet zo dat je behandeld bent dat je dan geen soa meer kunt krijgen. er zijn ook soa's of schimmels die je kunt krijgen zonder seks.het kan natuurlijk ook een irritatie zijn. dan helpt wassen zonder zeep, katoenen ondergoed en geen inlegkruisjes. als het niet overgaat toch langs de huisarts. succes

label.Geplaatst op 2006-07-06 00:42:32


Hai, Ik heb precies hetzelfde gehad en wat bleek dit kwam door wat mijn vent had gegeten. Dus nee je soa is niet terug maar je vent moet andere dingen gaan eten.

label.Geplaatst op 2006-09-22 21:32:38


wat had je 'vent' dan gegeten?

label.Geplaatst op 2007-01-21 19:06:22


Schimmelinfectie (Candida)? Ff langs de huisarts! En sterkte.

label.Geplaatst op 2007-05-06 22:18:08

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren