© 2024 solvo B.V.

De pil-> bijwerking

ik had gelezen dat een bewerking van micro-pil dat je blindheid kunt krijgen is dat waar?!! omdat ik heel erg last van me ogen heb, zoals scheelheid, en wazig zie.. ik ben met de pil nog niet begonnen...


Staat dat in de bijsluiter van die pil?? Het lijkt me sterk dat dat dan voorgeschreven zou worden,aangezien er veel meer soorten van de pil zijn.Als je nu last van je ogen hebt zou ik die gewoon eens even na laten kijken.Ook denk ik dat jij je wel erg veel zorgen maakt over van alles en nog wat gezien je andere berichten hier op het forum.Voel je je zo slecht altijd?dan zou ik dat eens gaan bespreken met je huisarts. succes ermee

label.Geplaatst op 2004-03-02 21:45:46


jaa dat staat er in bij ernstige bijverschijnselen die kunnen optreden, ja ik maak me overal zorgen om.. ik heb ook 31 maart een afspraak bij de oogarts... alles wat ik lees, denk ik dat ik dat ook krijg, ik maak te veel zorgen over me lichaam en al die andere dingen..

label.Geplaatst op 2004-03-03 08:44:09


Ik denk dat je dat ook eens moet bespreken met je huisarts.Het is niet normaal en niet goed voor je om overal zo over in te zitten.Op die manier verpest het je leven en dat kan toch niet de bedoeling zijn.Je kunt er ook hulp voor krijgen...denk er eens over na.

label.Geplaatst op 2004-03-03 09:15:11

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren