© 2024 solvo B.V.

Diflucan en zwanger worden

Ik weet dat diflucan niet word aanbevolen tijdens de zwangerschap en daarom gebruiken we nu ook een condoom, alleen zijn we die 2x \"vergeten\" , 1x heeft mijn man zich \"teruggetrokken\", maar ja van voorvocht kan je ook zwanger raken:( Nu ik geef mijn 2-jarige dochter nog borstvoeding (4x-6x pet etmaal) en ben nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling.. Nu heb ik wel al 4 dagen een bruin-slijmerig \"wit\" verlies, het ruikt niet, ik heb geen jeuk, en maak me wel wat zorgen, ondanks mijn HA zei dat ik waarschijnlijk binnen enkele dagen \"eindelijk\" zal menstrueren. Weet iemand wat is dit? En hoe erg zou het zijn moest ik toch zwanger worden????


Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik, op dezelfde leeftijd ook borstvoeding gaf, en ook niet ongesteld nog was geworden, en toen hadden we een keer met bruistabletten als voorbehoedsmiddel gevreeen, en toen was ik meteen weer zwanger. Als je jong bent, ben je heel erg vruchtbaar. Mijn huisarts zei dat ik heus niet zwanger zou zijn , omdat ik borstvoeding gaf, maar ik werd het dus wel....

label.Geplaatst op 2004-03-01 13:21:23


hallo het is dus zo dat je menstruatie erg lang weg kan blijven als je borstvoeding geeft Het is dus niet zo dat je dan ook niet vrucht baar bent want dat ben je zeker wel,bruinachtige afscheiding kan een teken zijn dat je menstruatie binnen kort weer op gang gaat komen ook kan dat nog wel onregelmatig zijn je schrijft dat je kindje 2 jaar is Mocht je nu zwanger zijn is het een beetje moeilijk vast te stellen wanneer je precies uitgerekend zou zijn ,omdat je de eerste dag van je menstruatie niet hebt Dit is meestal redelijk goed en correkt vast te stellen door middek van een echo. Hopelijk is je vraag voldoende beantwoord hiermee groet Margrithe

label.Geplaatst op 2004-03-01 21:15:53

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren