© 2024 solvo B.V.

Dringend !!!

ik heb een dringende vraag: ik heb een medicijnen gekregen voor een zweling. maar hoe weet ik of dat antibiotica is ofniet ??. graag snel antwoord.


Hoy, als je wilt weten of het medicijn wat je heb gekregen antibiotica is, dan kan je kijken bij Google, dan tik je bij antibiotica het medicijn in dan krijg je direct antwoord, maar meestal zegt de arts die jou dat voorschrijft er bij wat of het is, en anders moet je er naar vragen, of bij de Apotheek, ik hoop dat je hier wat aan heb, groetjes Kwast.

label.Geplaatst op 2005-06-06 19:44:59


kunt u de zwelling nader omschijfen en is dit een zeurende pijn?

label.Geplaatst op 2005-07-09 16:46:42


heeft de dokter/arts er dan niet bij vermeld of het een antibiotica is of niet?

label.Geplaatst op 2005-08-19 15:05:44

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren