© 2024 solvo B.V.

Erectiestoornis

Hoi, ik denk dat de bovenvermelde naam de juiste benaming is voor het probleem die mijn vriend heeft. Wat is zijn probleem? Wel, wij proberen al sinds januari seks te hebben ( ondertussen al een 10 tal keer) en steeds blokkert hij wanneer het moment komt on in mij binnen te dringen. Enkele keren kon hij naar binnen, dan ging hij 2 keer op en neer en daarna was de pret ook gedaan. Wat volgens hem de oorzaak is, is het feit dat hij zijn vorige vriendin eens zeer veel pijn heeft gedaan door bij haar haar binnen te gaan. En sinds die gemeenschap met die ex vriendin heeft hij met haar en met andere meisjes geen seks gehad.. Nu vraag ik mij af wat we kunnen doen. Hij is immers nog maar 19. Zijn er geen andere mogelijke oorzaken? Het sleept toch wel al een tijdje aan en mijn vriend zit heel erg in de put. Hij heeft het gevoel dat hij \' faalt\'. Groetjes


het kan dat een jongen moeite heeft zijn erectie te houden als hij bang is dat hij je pijn doet. het lukt hem blijkbaar niet om er nioet aan te denken. maak er in ieder geval geen probleem van als het niet lukt, dat kan extra stress geven. lukt het wel om een erectie te houden bij andere sex zoals aftrekken? probeer af en toe te penetreren en als het niet lukt met andere handelingen verder te gaan. gaat het niet beter dan is het misschien toch verstandig om met de huisarst te gaan praten, hij wil hier ook niet mee blijven zitten toch? groetjes en succes

label.Geplaatst op 2007-04-06 19:12:36


Hij krijgt dus wel een erectie, maar verslapt op het Moment Supreme? Als die vooraf-erectie van een normale sterkte is, dan zou ik hem laten doorverwijzen naar seksuoloog/psycholoog, lichamelijk is er dan blijkbaar niets mis met 'm en zit het "tussen de oren".

label.Geplaatst op 2007-04-19 21:26:19


Wat je ook kunt proberen is (extra veel) glijmiddel gebruiken. Dat zorgt ervoor dat het gevoel iets minder wordt als hij in je komt, het gaat allemaal stukken soepeler. Hierdoor voelt hij jou niet zo goed meer (natuurlijk nog steeds wel, maar het is alsof je minder strak om hem heen sluit) en hierdoor heeft hij misschien ook minder het idee dat het pijnlijk zou kunnen zijn. Als je dit gaat doen adviseer ik je om wel goed glijmiddel te kopen (en je niet af te doen met goedkope prul die binnen een minuut opdroogt). Het kan ook zijn dat hij bang is om al te zeer opgewonden te raken omdat hij dan de controle verliest over zijn handelen (en op die manier misschien zijn vorige vriendin per ongeluk pijn heeft gedaan), en zich daarom zelf inhoudt. Misschien kunnen jullie ook eens bepraten wat de seksuele voorkeuren zijn van jullie beiden. Succes!

label.Geplaatst op 2007-05-21 12:16:33

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren