© 2024 solvo B.V.

Gezwel naast anus

Hoi iedereen, ik zit met een lastig probleem. Naast m\'n anus heb ik een soort van hard gezwel. Je kan er niets van zien langs de buitenkant, maar soms word het groter dan normaal, en dan weer kleiner. Soms doet het ook wel pijn als je er op duwt ofzo. het is aan de linkerkant van de anus. En, ik zou natuurlijk liever niet naar de huisarts gaan hiermee. Iemand enig idee wat het is ?


Ik begrijp niet waarom je NATUURLIJK niet langs je huisarts wil?? Misschien is het een aambei?Maar stel dat het iets anders is???Dan moet je zeker niet zo lang wachten,dat is niet verstandig.Je dokter heeft heus wel eens vaker een anus gezien hoor,niks bijzonders..

label.Geplaatst op 2006-04-04 15:17:24


Sluit me volledig aan bij Nurse, laat nog even weten wat het was, ok? Succes! Kristl

label.Geplaatst op 2006-04-08 22:36:31

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren