© 2024 solvo B.V.

Heb ik Hiv-virus?!

Ik heb laatste tijd last van me ogen, lijkt net of ik scheel kijk maar dat is niet zo, laatste tijd zit ik niet meer achter de computer, dat is nu wel over, maar als ik er iets fel in me ogen schijnt doet dat heel pijn, ik werd de laatste tijd wakker, en me ogen deed heel pijn dat was heel raar, wat kan dat tog zijn?!! en ik heb ook last van me buik en over gewoon last van spierpijn, en ik ben laatste tijd ook heel erg moe... ik snap het echt niet ?! en ik heb ook 2 koortslippen ik ben bang dat ik hiv heb want lees dit eens, daar heb ik allemaal last van https://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=ziektebeelden&ziektebeelden=ziektebeeld_item&item_id=294


Dit zijn geen verschijnselen van HIV. De link die je aangeeft, gaat over een oogontsteking veroorzaakt door herpes. Dat heb je ook niet, want daar heb je veel meer last van. Als je nog maagd bent, heb je geen HIV (ervan uitgaande dat je geen bloedcontacten hebt gehad). Het is maar goed dat niet iedereen met buikpijn en spierpijn HIV heeft!

label.Geplaatst op 2003-12-12 21:29:31


Ja, maar als je nog maagd bent en je moeder heeft HIV, dan kan je het wel hebben. En dat is niet zo raar, want ik ken genoeg kids met HIV

label.Geplaatst op 2003-12-16 13:57:51


Ja, dat weet ik ook wel. Alleen een HIV presenteert zich niet op deze wijze.

label.Geplaatst op 2003-12-16 14:08:02


Ik zou het egt niet weten, of me moeder HIV heb ?!

label.Geplaatst op 2003-12-16 22:22:54


Co heeft wel gelijk......... en bij Nederlanders is het heeel sporadisch dat je moeder aids zou hebben , een hoge uitzondering daargelaten......... maar als je Afrikaans bent, en je bent nog 14 jaar of zo, kan het wel.

label.Geplaatst op 2003-12-18 10:58:24


heb je een reden om aan te nemen dat je het HIV hebt opgelopen dan?zo ja dan moet je vragen om een test,bij de huisarts.In ieder geval zowieso naar de huisarts gaan met deze klachten,kan ook iets heel anders zijn immers!succes ermee

label.Geplaatst op 2003-12-11 14:27:53


nee ik ben nog maagd, ik zou t ook dan niet weten wat ik heb

label.Geplaatst op 2003-12-11 16:06:24


Ben je nog heel jong, en heeft je moeder HIV ? Dan kan het nl wel.

label.Geplaatst op 2003-12-12 19:54:19

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren