© 2024 solvo B.V.

Hiv angst

Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen. 6 weken geleden ben ik in een dronken bui met een prostitue naar bed gegaan. Stom, ik weet het. Gelukkig heb ik met condoom gevreën, alleen heb ik na het vrijen weer wat doms gedaan. Ik heb de condoom er zelf afgehaald met mijn wijsvinger en duim, waardoor ik dus vaginaal vocht en of menstruatiebloed aan mijn vinger en duim zou kunnen hebben gehad, of ik dat heb afgeveegd weet ik niet meer. Daarna heb ik mijn hand langs mijn lippen gehaald om speeksel erop te krijgen en heb me toen afgetrokken zonder condoom. Ik ben als de dood dat ik op deze manier HIV heb opgelopen, via mijn hand naar mijn lippen of via mijn hand naar mijn penis. Ziet U dit als een risico?


ik zou me maar niet al te druk maken. voor de zekerheid kan je over 3 maanden een aidstest laten doen, maar het zal wel meevallen denk ik.

label.Geplaatst op 2005-01-14 21:01:23


Wees niet bang, het HIV-virus staat algemeen bekend als 'homoziekte' en daarom is het risicoloos met vaginaal vocht of menstruatiebloed in kontakt te komen. Ga dus gerust verder je gang.

label.Geplaatst op 2005-01-24 13:52:02


ik wil hier graag aan toevoegen dat vaginaal vocht of menstruatiebloed niet geheel risicoloos is. buiten het lichaam overleefd het virus echter niet zo goed, dus er zal inderdaad denk ik niet zo veel kans zijn dat er een besmetting is gebeurd. Een test over 3 maanden kan inderdaad uitkomst bieden.

label.Geplaatst op 2005-02-08 19:57:30


hierbij wil ik nog toevoegen, dat prostituees ook regelmatig getest worden op HIV en SOA'S. Dus ik zou me niet al te veel zorgen maken. Ik denk de volgende keer beter na voordat je gaat drinken ;) groetjes cow

label.Geplaatst op 2005-07-13 08:43:53


Maar via je mond is het heel sporadisch dat je hiv kan oplopen. Tenzij je een wondje in je mond hebt of via menstruatievocht. Anders hoef je niet bang te zijn.

label.Geplaatst op 2005-10-02 09:03:29

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren