© 2024 solvo B.V.

Ik wil meer zin in seks!

Hai, ik ben 22 en heb nu al 1,5 jr maar heel weinig zin in seks. Voor die tijd wel veel zin gehad in seks, en ook verschillende partners gehad. nu alweer een jaar een relatie. Ben gestopt met de pil een aantal maanden geleden in de hoop dat dit mijn libido zou verhogen, maar helaas... het ligt niet aan mijn vriend, of aan de seks zelf. Ik geniet ervan wanneer het wel eens gebeurt. heb alleen tussendoor geen zin. Erg frustrerend... voor mijn vriend en ook voor mij. wie heeft er tips! zoals ik al zei, het ligt niet aan mijn vreind. seks is goed, communicatie ook. ik heb \'gewoon geen zin\'


Ook ik heb nu al ruim twee jaar geen sex meer gehad met mijn man, omdat ik er geen zin in heb. Ben gewoon moe, en klap dicht als hij aan mij wil zitten. Probeer wel te ontspannen, omdat ik me enorm schuldig voel, maar elke poging mislukt. Zelf zie ik het niet zitten om naar de huisarts of sexuoloog te gaan. Ik hoop nog steeds dat het weer goed komt. Heb in het verleden altijd goede sex gehad, dus waar komt dit geen zin gevoel vandaan?

label.Geplaatst op 2006-12-14 14:55:31


klinkt cliche, maar misschien komt het omdat de seks altijd hetzelfde is waardoor je geen zin meer hebt, dit is bij mij het geval. De nieuwheid en de spanning van de seks is er van af. Komen jullie wel klaar? misschien is dat ook een reden dat je geen zin in seks hebt. (wederom bij mij het geval) Of omdat je onzeker bent als je man aan je zit. Misschien moet hij wat meer laten blijken hoe graag hij jouw goddelijke lichaam wil beminnen? Ik ben geen seksuologe, maar misschien is het echt het beste om eens een afspraak met eentje te maken. Als je het niet wilt moet je het natuurlijk niet doen. Maar die zijn ervoor opgeleid dus die weten het beste wat eraan scheelt! Groetjes.

label.Geplaatst op 2006-12-18 21:35:44


beste nina dat is inderdaad heel erg vervelend... het beste is als je vriend misschien wat romantische dingen vooraf doet. gewoon een langere voorspel. eerst je beginnen met zoenen en zulke dingen. je moet meer chocola eten daar wordt je sneller geil van waardoor je weert natuurlijk meer zin hebt in sex. ik hoop dat dit je een beetje helpt. het beste!

label.Geplaatst op 2007-05-01 19:27:04


dus niks anders kan helpen alles geprobeerd wel klaar komen en alles maar geen zin hebben kan er niks anders zijn ?? liefs ineke

label.Geplaatst op 2007-12-04 00:36:22

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren