© 2024 solvo B.V.

Jongen (24) k kan niet klaarkomen !!!

hallo allemaal ik ben josh ik ben 24 en ik heb een probleempje ik heb moeite met klaarkomen of te wel ik kom niet klaar met sex t is me nog maar 1 keer gelukt en dat was toen was ik 19 was dat is alweer 5 jaar geleden mn vriendin vind het niet erg, die ik sinds kort heb, maar ik wel, zelfs met mijn Josh junior zelf te bevredigen gaat het al moeilijker de laatste maanden. het lukt wel maar ik heb zker een 30 min nodig, het gaat wel snel als ik eerst heel lang fantaseer en daar ben ik wel goed in maar ik heb niet altijd zin zoveel tijd er voor te nemen hahaha, met mn vriendin neem ik wel altijd de tijd dan heb ik een hekel aan snel ( ja en mn vriendin moet altijd lachen die snieky griet van me die vind het niet erg als ik een uur bezig ben om haar te penitreren en bevredigen hahaha ja doei ik wel ) , wie kan me helpen met dit probleem

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren