© 2024 solvo B.V.

Kramp na droom met orgasme

Soms heb ik in mijn dromen een orgasme, maar dat is dan zo intens dat ik vervolgens wakker word met een mega kramp in mijn onderbuik. Dit is zo pijnlijk dat ik er soms zelfs misselijk van word. De kramp houdt wel een kwartier aan en gaat alleen weg als ik na lang persen op de wc wat ontlasting krijg. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Hoe voorkom ik dit soort krampen of wat kan ik doen als deze krampen zich voordoen om de pijn zo snel mogelijk kwijt te raken?


Kan zijn dat je blaas hier erg op reageert. Zou toch maar de huisarts bellen.

label.Geplaatst op 2006-09-15 07:40:43


Ik heb dit zelf al herhaaldelijk gehad en het lijkt met dat het geen kwaad kan , ik denk dat het een soort verkramping van je urineweg is, maar zelf vind ik het behoorlijk heftig en pijnlijk. Maar mocht je naar je huisarts gaan wil ik de uitslag ook wel weten. groet

label.Geplaatst op 2006-09-17 21:08:54

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren