© 2024 solvo B.V.

Man: niet klaarkomen bij sex met ander

Graag jullie aandacht voor het volgende. Ik ben een man van 30 jaar en ik heb problemen met het klaarkomen als ik samen met een ander ben. Als ik alleen masturbeer is het met de juiste fantasieen geen probleem. Maar met een vrouw, ook als het verder prima loopt en de seks opwindend is (geslachtsgemeenschap, andere handelingen, wat dan ook) en langdurig - er is geen probleem met de erectie - dan kom ik eenvoudigweg niet tot een orgasme. Uiteindelijk \'geef ik het dan op\', en ik blijf emotioneel en lichamelijk met een vervelend gevoel zitten. Je zult begrijpen dat ik het moeilijk vind om hierover te praten. Ook geeft het een eenzaam gevoel om als ik dan weer alleen ben in m\'n eentje te masturberen, omdat ik toch een grote behoefte voel tot ontlading. Ik ben zelfs zo ver dat ik overweeg om seks met mannen op te zoeken, om uit te vinden of dat wellicht iets uitmaakt. Omdat het me goed lijkt om hier met anderen over te praten heb ik een discussiegroep aangemaakt bij Yahoo Groups: hier kun je anoniem met lotgenoten praten, die ik ook heb uitgenodigd hier te reageren: http://groups.yahoo.com/group/klaarkomen Deze groep is bedoeld voor mannen (en hun vrienden of vriendinnen) die niet of moeilijk kunnen klaarkomen als ze met een ander seks hebben, maar die er in hun eentje (masturberen) geen moeite mee hebben. Het spreekt voor zich dat dit zowel emotionele, lichamelijke en relationele spanningen kan geven. Misschien kunnen we elkaar adviezen geven om er iets aan te doen of om er mee om te leren gaan. Spreek vrijuit, ik denk dat we er allemaal iets aan kunnen hebben. Groet, Sam


Hallo Noah, er is 1 bericht verwijderd van mij, de rest heb ik zelf verwijderd. Maar nog bedankt voor je steun, dit is mijn laatste posting hier. Groetjes Caressa

label.Geplaatst op 2004-03-20 12:01:04


Zoals U ziet heb ik alle "niet ter zake doende" berichten verder verwijderd. Overigens had ik al aangegeven niet meer te reageren op deze topic. Alle berichten heb ik inmiddels verwijderd. Dhr. G de Jong

label.Geplaatst op 2004-03-25 16:01:24


voor Caressa ,jij ook bedankt ,jammer dat het je laatste posting was en dat het zo moet ,liefs Noah

label.Geplaatst op 2004-03-20 19:38:24


Ja, ik snap ook niet waarom je relatieproblemen voor een slippertje moet hebben,vind ik ook eigenlijk een vrouwelijke reactie, ik ken geen man die zoiets zou zeggen, maar waar gaat dit topic nou eigenlijk over? Over de problemen van Sam, of over het probleem dat Aimee niet op de manier advies heeft gegeven zoals Hera en Noah willen?

label.Geplaatst op 2004-03-24 17:43:38


Beste forumgebruikers, Ik wil u vragen zich bij de beantwoording van vragen te beperken tot het betreffende onderwerp? Niet ter zake doende berichten zulllen door de moderator van het forum worden verwijderd. Vriendelijk bedankt voor de medewerking. Met vriendelijke groeten, Redactie Ziekenhuis.nl

label.Geplaatst op 2004-03-25 12:38:25


sorry aimee je geeft soms van die antwoorden waarvan ik denk........................ Voor Sam goed van je dat je die groep hebt opgericht want er zijn er zoveel met hetzelfde probleem als jou [man en vrouw]in het huwelijk wat ik heb met mijn man is het meteen besprek baar geworden en dat scheelt al wel een stuk. het heeft niet te maken met wel of niet gefocust zijn op mastrubatie.wij komen zeker op je groep kijken groetjes Noah

label.Geplaatst op 2004-03-08 19:59:31


Hallo Sam, Even voor Aimee. Tjonge, jonge wat een gezwets. Te zielig voor woorden! Sam, dit probleem is helemaal niet zo gek hoor. Zelf heb ik fibromyalgie (weke-delenreuma) en door de (vele) is het soms ook moeilijk om klaar te komen of om gemeenschap te hebben. Belangrijk is wel dat je er samen over praat. En mocht je alleen zijn dan kan proffesionele hulp zeker helpen. Ook door emoties en traumatische ervaringen bestaat de mogelijkheid dat (regelmatig) klaarkomen uitgesloten is. Maar Sam, klaarkomen is natuurlijk fijn, maar het moet geen must zijn. Het kan allemaal aan de emotionele situatie liggen. In mijn boekje emoties en gevoelens laat ik zien dat je ondanks alles het toch fijn kan hebben. Belangrijk is ook dat je geen onderwerp onbesproken laat. Als je wilt Sam, mag je mij ook mailen hoor om er verder over te praten. Ik heb een luisterend oor. En elke dag beantwoord ik vele vragen van mensen. Op deze manier kunnen we elkaar steunen en begrip krijgen. Maar Sam, je moet niet teveel piekeren als je met een vrouw of wie dan ook samen bent en de gedachten van: oh,jee als ik maar klaar kom. Probeer deze gedachten uit je hoofd te zetten. Soms gebeurt dat onbewust. Maar probeer dit ook eerst bewust te worden. Dan opeens...kan het ongemerkt toch lukken. Ik wens je heel veel sterkte hoor Sam. En als je wilt, mail maar gerust naar huipie82@hotmail.com. Je kan ook een kijkje nemen op mijn website http://clix.to/huipie

label.Geplaatst op 2004-03-12 12:55:21


Beste Aimee, Kijk, nu leg je het verhaal heel anders uit. Als je terugkijkt naar jouw eerste reactie lijkt het alsof je totaal niet aan zelfbevrediging mag doen. Je had beter eerst jouw situatie uit kunnen leggen. Dan had iedereen het begrepen. Het is inderdaad zo dat je moet proberen elkaar te verkennen, ook al ben je nog zo lang getrouwd of samenwonend. Dat maakt niets uit. Maar zoals ik al eerder zei is het belangrijk samen te praten over wat je wel en niet prettig vindt. Je moet geen onderwerp laten liggen. Het klaarkomen is ook niet het allerbelangrijkste. Lieve woorden, strelen...op zoek gaan bij jouw vrouw/vriendin kan ook spannend zijn. Ook een gezellige omgeving kan daartoe bijdragen. Maak gebruik van bijvoorbeeld massageolie. Daarna, als de ontspanning er is komt de rest vanzelf tenminste... Heel veel groetjes en sterkte ermee Huub

label.Geplaatst op 2004-03-19 13:11:15


wij zijn er dus afgehaald [reakties dan] maar Aimee je begint het te leren

label.Geplaatst op 2004-03-20 11:08:10


voor Aimee Ik heb het niet over orale bevrediging en of je daar nu goed in bent of niet heeft niet mijn interesse, Noah

label.Geplaatst op 2004-03-20 19:42:55


Aimee, Wat Hera betreft zij /hij probeerd onder andere jou te vertellen wat al meerdere mensen geprobeert hebben en dat is : Jij hebt het alleen maar over jezelf ALLES wat een ander schrijft heb jij ook wel zo'n beetje .Kijk je eigen berichten maar eens na . Ja in een jaar gebeuren er soms dingen en meningen kunnen veranderen maar als ik lees wat jij in een jaar tijd al niet hebt opgelopen...................... Er zijn hier duidelijk nogal een paar wat zich aan jouw antwoorden en adviesen ergert en dat is niet van de laatste paar weken maar al erg lang zo.sorry dat het zo moet ,maar misschien wordt het je nu tenminste eens duidelijk WAT er bedoeld wordt,Noah

label.Geplaatst op 2004-03-22 14:32:30

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren