© 2024 solvo B.V.

Nieuwe relatie. Vragen over haar.

Hey allen, ik verkeer sinds enkele weken met een nieuwe vriendin. Korte voorstelling van haar: ze is 21, al 6j sexueel actief, al veel sexuele partners gehad. Vindt zichzelf niet mooi, maar dat is ze overduidelijk wel. Doet vaak fotoshoots, waaronder naakt (\'enkel voor zichzelf\'), deed mee aan shows waar het de bedoeling is dat vrouwen in bikini hun lijf staan te showen voor een hoop mannen, ging op sexueel gebied al enkele keren \'op avontuur\'. Meeste van die dingen leken me enkel om bevestiging te krijgen dat ze wel mooi en \'speciaal\' is en om aandacht te krijgen. Ze zegt van zichzelf dat ze sexueel verslaafd is. Ze zegt ook honderden keren op een dag dat \'die knappe vent op straat daar\' wel zeer aantrekkelijk is (lees: ze geraakt er opgewonden van), dat \'die geur haar opwindt\' etc etc... (dat zegt ze gelukkig ook wel over mij) In haar jeugd waren er veel taboes over sexualiteit (niet over naakt zijn op zich), en kreeg ze weinig lichamelijke affectie van haar ouders. Ze is thuis altijd de extreme rebel geweest (laatste van 3 kinderen, de 2 anderen waren \'engeltjes\'), waarbij ze het belangrijk vond altijd het omgekeerde te doen wat er van haar gevraagd werd. Ze heeft een lichte vorm van ADHD maar neemt hiervoor geen medicatie. Nu haar problemen: - Ze heeft het erg moeilijk met klaarkomen. - Ze speelt niet graag met zichzelf, heeft dit nooit echt gedaan. Haar eerste sexuele ervaringen waren dus dadelijk met een man. Ik denk dat deze 2 dingen zijn omdat ze denkt dat dit vies is, verboden is, en dat ze dit nog mee heeft vanuit haar opvoeding. - Ze heeft wel continue zin in sex, maar als we dan vrijen, is ze vaak afgeleid. Zoals vb \'even de gsm oppakken.\' - Ze geraakt fysisch niet snel opgewonden, hoewel ze dus wel heel vaak zegt dat iets haar opwindt. - Ze heeft weinig gevoelige plekken. Vb strelen etc van borsten/tepels voelt ze niet, en windt haar dus helemaal niet op. Clitoris: weinig erogeen, tenzij ik met vingers aanraak en dan snel veel te gevoelig tot pijnlijk. Uiteraard zijn dit veel complexe problemen tegelijk, en lijkt een sexuoloog me absoluut aangeraden, maar dat ziet zij niet zitten. Kan iemand me alvast op weg helpen? Hartelijk dank!


Alles hangt ervan af of zij zelf dit ook als een probleem ervaart en anders wil.

label.Geplaatst op 2010-08-26 19:24:36

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren