© 2024 solvo B.V.

Opgezette schaamlippen

Vandaag had ik na het vrijen ineens erg opgezette schaamlippen. Ze hangen erg naar buiten (normaal heb ik dat niet), zijn rood en voelen branderig aan. Normaal heb ik dat niet na het vrijen. Kan het hier toch mee te maken hebben? En hoe lang duurt het voor het over is? Kan nu niet fatsoenlijk zitten of lopen. kan ik er iets aan doen? Alvast bedankt.


Hoi, ikzelf heb altijd extreem opgezwollen maar ook extreem lange schaamlippen. Mijn binnenste schaamlippen hebben een lengte van 16 cm en hangen ook niet uitgerekt dus 16 cm uit mijn vagina. Na intensief geslachtsgemeenschap heb ik wel 2 weken lang nog ergere opgezwollen en zeer pijnlijke schaamlippen en heb ik ook een hels brandgevoel aan mijn schaamlippen en is de huid van mijn lippen kapotgeschuurd waardoor ik geen slipje kan verdragen en geen strakke broeken. Ik kan daarom vaginaal eens in de maand neuken anders word ik gek van de pijn. Daarom heb ik wel vaker anale sex maar heb daar weer aambeien. Groetjes dione

label.Geplaatst op 2009-06-16 23:49:29

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren