© 2024 solvo B.V.

Pijn bij vrijen na een schimmelinfectie

Ik heb al twee jaar een probleem. Ongeveer twee jaar geleden kreeg ik een bacteriele infectie aan mijn vagina. Dit is na een antibioticum weg gegaan. Daarna kwam het weer terug + nog een schimmelinfectie. Na weer medicijnen genomen te hebben is dit weer weggegaan. De schimmelinfectie is daarna nog een paar keer terug gekomen en daarna weer weggegaan. Ik kwam denk ik wel iedere week bij de huisarts, die eigenlijk ook niet echt wist wat hij moest doen. Ik ben naar een homeopahische arts gegaan. Van hem kreeg ik kruiden, waar ik in moest gaan zitten. Ook dit hielp niet. De huisarts heeft mij toen verwezen naar een gyneacoloog. Die vertelde mij dat de flora van mijn vagina verstoord was. Ik kreeg hier weer een antibioticum voor. Daarna ging het een maandje goed. Maar door die antibioticum, kreeg ik weer een schimmelinfectie. Hier ben ik weer voor behandeld. Maar sinds de laatste behandeling van de schimmelinfectie, heb ik een verschrikkelijke pijn bij het vrijen, waar ik nooit last van had. Het is voornamelijk als mijn vriend in mij komt en als ik na de sex ga plassen. Dan brand het verschrikkelijk, net alsof die urine in mijn vagina bijdt. Ik heb sinds 3 jaar een vaste partner en die vind het natuurlijk ook niet leuk om zijn vriendin zo te zien lijden. Ik weet niet wat ik moet doen. Het is nu al zo\'n 5 maanden dat ik een pijn heb, dus van sex komt er ook niets van terecht. De gynaecoloog denkt dat het tussen mijn oren zit, maar ik heb hiervoor nooit pijn gehad tijdens de sex, dus ik weet niet waar het vandaan komt. Ik ben naar een bekkenfysiotherapeut gegaan, een sexuoloog, maar niets helpt. Heeft een van jullie misschien een advies voor me wat ik zou kunnen doen? Want ik wordt hier echt gestoord van. Ik zou weer eens lekker willen vrijen met mijn vriend zonder die pijn. Please Help me!!