© 2024 solvo B.V.

Pijn zonder glijmiddel

Ik kan niet zonder pijn kan vrijen tenzij mijn vriend en ik ontzettend veel glijmiddel gebruiken. Ik begin er ergens toch van te balen dat we niet gewoon een keer sex kunnen hebben als we er allebei gewoon zin in hebben, maar altijd glijmiddel bij ons moeten hebben. Vaak is de eerste poging om naar binnen te gaan alsnog te pijnlijk en moet hij nog meer aanbrengen voordat het lukt. Duurt gewoon allemaal erg lang en verpest het romantische en spontane nogal. Is het normaal dat het zo\'n pijn doet zonder glijmiddel? Ik ben twee jaar geleden enigszins ruw en tactloos ontmaagd (niet door huidige vriend) wat erg pijn deed en het bloedde een beetje... kan het zijn dat er iets beschadigd is? Is er iets wat hier tegen gedaan kan worden of heeft iemand tips? dankjewel :S


https://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=forum&actie=show&subactie=message&primary_id=18883&categorie_id=22 misschien kun je je hierin vinden?

label.Geplaatst op 2008-05-28 19:20:05


Hoi, Mijn vriend en ik hebben dat ook. Ik heb na lang wachten toch maar een afspraak bij de dokter gemaakt. Ookal vind ik dat niet leuk. Zelfs een tampon inbrengen doet bij mij nog zeer. Heb jij dat ook? groetjes

label.Geplaatst op 2008-09-10 12:53:45

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren