© 2024 solvo B.V.

Rare kleur afscheiding + jeuk,

hoi ik heb sinds zondag last van een rare kleur afscheiding (zondag had ik nog met me vriendje gevreeen zoder condoom , maar ik slik wel de pil en ben niets vergete).. het is een beetje gelig/bruin. daarbij jeukt het bij me vagina en ik heb veel meer afscheiding dan normaal. bij me plasser zit er een betje wit. wat is diot en wat kan ik er tegen doen? ik vind het niet zo\'n prettig idee om er mee naar de arts te gaan, want dan moet ik ook me ouders weer alles vertellen en naja ik vind het tog wel prive informatie. xxx hamster


Het zou een irritatie kunnen zijn, maar ik advies je het niet al te lang aan te kijken.Mocht het erger worden of is het woensdag nog neem dan contact op met de huisarts!Het is inderdaad prive maar een arts ziet dit soort dingen bijna dagelijks.

label.Geplaatst op 2006-11-06 13:55:17


het word wel een beetje minder, het jeukt iig een tijdje niet als ik met lactacyd vloeistof voor specifike momenten gebruikt, dit zou ook de verhouding van me vagina vocht in goede constand moeten houden, zou dit helpen,w nat et jeukt nu wel een stuk minder, zou het ook een schimmel infectie kunen zijn?

label.Geplaatst op 2006-11-06 18:38:09


Ik weet niet hoe het nu met je is, want ik reageer wat laat. Als je nog last hebt, lijkt me wel, want dit soort klachten gaan bijna nooit vanzelf over, ga dan naar de arts. Dit is bijna altijd een schimmel die behandeld moet worden. Als je niet naar je arts wilt of durft, neem dan contact op met de rutgerstichting. kijk in het telefoonboek voor een adres bij jou in de buurt. Deze werken op basis van anonimiteit. Doen hoor, want hiermee kun je erger voorkomen. Laat even weten hoe het met je is. sterkte, rota

label.Geplaatst op 2006-11-27 13:58:38


Het zou ook bacteriele vaginose kunnen zijn. Dit is een schimmelinfectie die ontstaat door de bacterien en schimmels die al in je vagina zitten. Door een bijv. verminderde weerstand kunnen deze vermeerderen en krijg je aparte afscheiding en evt. een branderig gevoel. Je lost het simpel op met een paar tabletten in een keer in te nemen, dus geen lange kuur. Hiervoor moet je wel naar de huisarts

label.Geplaatst op 2006-12-15 17:51:55

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren