© 2024 solvo B.V.

Rode uitslag op borstkas tijdens sex

Ik wil graag wat dit is. Tijdens intieme momenten met mijn vriendin verschijnt er uit het niets een soort uitslag op mijn borstkas. Het jeukt niet, irriteert niet, niks. Ik heb er totaal geen last van. Na de Intieme momenten verdwijnen deze rode vlekjes als sneeuw voor de zon. Ik ben zeer benieuwd wat dit kan zijn.


hmm ik zie dat ik een woord ben vergeten.. het moet zijn: Ik wil graag weten wat dit is.

label.Geplaatst op 2005-03-04 23:45:27


Hoi Frenkey, Ik denk dat dit gewoon komt door opwinding, op die momenten is dat deel van je lichaam extra doorbloed. Als je er verder geen last van hebt hoef je je geen zorgen te maken. GRoetjes, enfermera

label.Geplaatst op 2005-03-13 16:28:30


Lijkt me (definitief) door de opwinding van het moment te komen. Ik had vroeger een vriendin bij wie dezelfde verschijnselen optraden. Hoogrood gekleurde wangen en hals,die "erna" weer hun gewone huidkleur aannamen.

label.Geplaatst op 2005-05-01 14:09:58


Hallo Frenky, wat ik denk dat het is, het komt volgens mij doordat julie borsten tegen elkaar schuren geen paniek gewoon lekker doorgaan. groetjes

label.Geplaatst op 2005-03-14 19:14:05

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren