© 2024 solvo B.V.

Schaamluizen?

Hayy. Ik denk dat ik Schaamluizen heb, ik ben zelfs bijna zeker. Ik heb jeuk aan me schaamhaar, oksels, soms zelfs wenkbrauwen. Ik heb het filmpje op deze site bekeken, alleen het is me nog niet écht duidelijk. Ik moet zo\'n lotion kopen, maar, moet ik dan me schaamhaar én oksels ermee wassen of alleen één? En mag ik dat helemaal zelf halen bij de drogist? Want ik ben nog maar 15 jaar, en mijn moed is niet hoog genoeg om het tegen me moeder te vertellen ... Want ik ben bang dat ze strax denkt dat ik seks heb gehad wat dus niet waar is. Ik weet ook niet hoe dit komt, ik weet alleen dat \'t er is en dat ik het zo snel mogelijk kwijt wil.


Hoi,ik vraag me af of je schaamluizen gezien hebt en /of de neten ervan? Schaamluis krijg je ip alleen bij sexueel contact en dat heb je niet gehad zeg je. Of door het slapen in iemands bed die het heeft,heb je de laatste tijd ergens anders geslapen? Het kan ook zijn dat de jeuk door iets anders wordt veroorzaakt....bv eczeem of een andere huidaandoening. Praat er over met je moeder en probeer de oorzaak te vinden. of ga naar de huisarts,die mag je ouders niets vertellen als je dat niet wil. succes ermee

label.Geplaatst op 2007-03-28 08:45:38

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren