© 2024 solvo B.V.

Soa/hiv

hallo allemaal, hoe groot is de kans in nederland dat je hiv krijgt? groetjes valerie


Er zijn natuurlijk een aantal geregistreerden. Maar nog meer mensen die niet geregistreerd zijn, seropositief zijn zonder dat ze het merken. Ik weet iemand die er pas 8 jaar nadat hij besmet werd achter kwam, deze persoon is pas sinds kort medicijnen gaan gebruiken, 12 jaar na de besmetting, dus kanjenagaan. Dus je kan het echt niet aan iemand zien. En het komt in alle kringen voor. Dus, als ik vrije sex zou hebben, altijd met condoom, want je weet het nooit. Wel heb ik gehoord dat een man een vrouw eerder kan besmetten dan omgekeerd. Maar bovengenoemde man heeft het ook van een dame,das zeker, dus of dat waar is van dat een vrouw een man niet zo snel besmet weet ik niet..........

label.Geplaatst op 2005-02-08 14:27:32


voor aimee, hoe zit het dan met kinderen.. kan je het aan kinderen wel snel merken? groetjes valerie

label.Geplaatst op 2005-02-09 09:09:44


Ze hebben er 2, de ene heeft het wel, de andere niet, volgens mij heb je 25% kans dat een kind het niet heeft of zo. Maar dat jongetje (hij is 12 )die het heeft is wel heel klein van stuk, hij is ook een beetje traag van leren, maar ik denk niet dat dat daarmee te maken heeft. Hij moet wel al 2 of 3 jaar pillen slikken, echt heel veel, 28 per dag of zo. Hij schijnt nog wel haast niks meer van het virus in zijn bloed te hebben of zo, hij schijnt wonderbaarlijk goed op de medicatie te reageren, gelukkig. Maar ik denk altijd: wat voor toekomst heeft zo'n jochie nou? Als hij verliefd gaat worden en zo. Zielig he?

label.Geplaatst op 2005-02-09 11:22:31

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren