© 2024 solvo B.V.

Soa test, ggd

ik heb nu eindelijk de moed verzameld om samen met een vriendin een soa test te gaan doen, bij de ggd. Nu is mijn vraag; hoeveel kost het? hoeveel kost de behandeling (als j besmet bent)? en hoe gaat het voorderest in zijn werk, met afspraken maken ens ? alvast heel erg bedankt.


Volgens mij is de test gewoon gratis hoor... Ik weet het niet zeker maar het is denk ik wel op internet te vinden... Misschien op de ggd site... En het is niet zo dat als je besmet bent dat ze extra kosten gaan vragen hoor... Kijk maar even en laat het me weten... Liefs, Sousy

label.Geplaatst op 2005-10-10 16:34:14


Bedankt aimee, ik zit er inderdaad over te denken om naar me huisarts te gaan. Maar ik wil samen met een vriendin gaan maar we hebben echter niet dezelfde huisarts.. is dat een probleem of niet? en dan had ik nog een beetje raar vraagje misschien van die vriendin (waar ik dus samen mee die soa test ga doen): zei heeft boven de clitors hele kleine rondjes zitten, het zijn geen blaasjes of vraatjes maar het lijkt meer gewoon in de huid te zitten of bobbeltjes te zijn.. heeft iedereen dat ?

label.Geplaatst op 2005-10-13 15:51:46


Markieeeee, heb je geen ziektekostenverzekering? Als je ziekenfonds ben dan ben je wel verzekerd daarvoor. En die antiebiothica krijg je ook van het ziekenfonds.

label.Geplaatst op 2005-10-10 17:50:36


Ja oke, ik ben wel verzekerd. maar via me ouders. en nu had ik gehoord dat ze het bij de ggd anoniem zouden doen.. ik durf namelijk niet naar de huisarts en me ouders mogen er absolut niks van weten.

label.Geplaatst op 2005-10-10 18:01:54


De ggd houd het zeker anoniem heb je al iets aan mijn raad gehad? Liefs, Sousy

label.Geplaatst op 2005-10-11 18:08:06


Ja, ik heb idd iets aan je raad gehad sousy. ik heb gekeken op het internet en daar een emailadres gevonden, nu heb ik contact gehad via de mail. het is echter niet zo makkelijk dan ik las op de ggd site van amsterdam, omdat ik namelijk in een kleine gemeente woon voeren hun de testen niet zelf uit en moet je na een gesprek met hun alsnog naar het ziekenhuis voor het verdere onderzoek. Ik vind het erg jammer dat het niet zo makkelijk gaat als in amsterdam dus ik zoek even verder waar het (buiten om de huisarts) wel via de gemakkelijke manier kan.

label.Geplaatst op 2005-10-12 18:17:41


Ook je huisarts mag niks tegen je ouders zeggen. Daar kan hij een leleijke rechtzaak voor aan zijn broek krijgen, als jij zegt dat je wilt dat hij zwijgt tegen je ouders en hij verbreekt zijn zwijgplicht. Ik zou gewoon naar de huisarts gaan, en zeggen dat je absoluut niet wilt dat je ouders er achter komen. Dan kan je er van uit gaan dat je ouders zeker niks te horen krijgen. Wat schiet hij er trouwens mee op? Hij komt alleen in de problemen als hij toch tegen je ouders gaat praten.

label.Geplaatst op 2005-10-12 21:08:50

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren