© 2024 solvo B.V.

Vraagje bloeding

Ik neem nu een maand en een half de pil, en gisteren begon ik opeens te bloeden, terwijl mijn regels al een week voorbij zijn... Is dit gewoon zo een doorbraakbloeding, en is dit dan helemaal normaal? Want ik was ook zo misselijk vanmorgen, en vond er niets over in de bijsluiter, en ik maak me toch wel wat zorgen... Kan iemand me gerust stellen? :)


Zoals je zelf al zegt slik je nu pas 1 1/2 maand de pil het zou goed kunnen dat je daarom ff een bloeding tussendoor heb gekregen omdat je lichaam aan die pil moet wennen.Maar als je er misselijk bij blijft zou ik zeker ff de huiarts bellen. Veel succes Groetjes Tamara

label.Geplaatst op 2004-12-24 11:26:08

Naar forum Seksuologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren