© 2024 solvo B.V.

Besneden

Hallo.. Mijn zoontje van 5 jaar is 8 weken geleden besneden, maar heeft nog steeds een beetje pijn en de dokter heeft gezegd dat het iets nauw lijkt te zijn, maar hoe kan ik er achter komen dat hij last heeft met plassen. Hij zegt er zelf niets over. Als hij elke keer moet persen bij het plassen dan lijkt mij dat wel erg. Is het normaal dat zijn eikel nog steeds gevoelig is. Wie kan mij raad geven? Groetjes es


Hallo, Ik zou het nog even afwachten. Je zoontje geeft zelf geen pijn aan. Dat de eikel gevoelig is, is heel normaal, dit verdwijnt op den duur. Groeten Broeder E

label.Geplaatst op 2006-02-15 01:23:21

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren