© 2024 solvo B.V.

Blaas klachten

Goedemiddag, Ik heb nu al enige tijd last van mijn blaas, ben al bij de huisarts geweest met deze klachten en die heb mij doorgestuurd naar de uroloog, afgelopen 1 december ben ik er dus geweest voor die onderzoek in mijn blaas, maar de uitslag was dat er niets aan de hand is en dat alles goed is. Maar tot op heden heb ik er nog last van en gaat maandag weer naar de huisarts om toch te vragen wat hij eraan kan doen. Misschien andere medicijnen ofzo. Maar wie heeft er ook wel eens last gehad van de blaas en is er met 1 of ander iets vanaf gekomen on moet ik hier mijn hele leven mee lopen knoeien? Reacties zijn gaarne welkom Met groetjes Clément


Hoi...Heb je nog steeds blaasklachten en wat voel je dan precies..Ik heb last van ,soms aandrang en drukgevoeligheid van de blaas..Het is al twee maanden zo en gekomen door een blaasontsteking..Het gaat soms dagen goed en dan is het er weer..Ik ben 51 jaar en de prostaat is iets verdikt..Plassen gaat nog goed zonder medicijnen.. Rory

label.Geplaatst op 2004-10-13 20:36:02

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren