© 2024 solvo B.V.

Blaas prostaat ontsteking?

Hallo ik heb een nogal vreemd verhaal. Ik heb na een sexueel contact nogal veel last van het gebied rondom de penis. er is wel onbeschermd oraal contact geweest maar verder niet. Nou voelde ik me niet lekker al paar dagen na het voorval en had iets van 4 weken diarree. Nou heb ik me uit angst een beetje laten leiden richting allerlij mogelijke dingen die mis zouden kunnen zijn. Ben dus maar op SOA\'s getest en was allemaal negatief.... Diarree is over nou blijf ik met een pijnlijk gevoel vooral naast de balzak, onder de balzak en ook een beetje boven de penis. Het eerste verschil viel me al dagen na contact op bij het klaarkomen druppelde het er maar een beetje uit zat geen kracht meer achter leek het wel ook daarna deed het extra pijn en brande het bij het plassen. plassen opzig gaat prima (krachtige straal) alleen kan ik niet meer halverwegen ophouden dan loopt het gewoon nog even door. Aan de hand van de symptomen kwamen we toch uit bij een eventuele prostaat ontsteking. Ik heb een antibiotica kuur gehad voor 10 dagen maar dat gaf geheel geen verbetering Dokter zegt dat bij jonge mensen meestal geen langere kuur gegeven hoeft te worden en wou kijken of het zo overging en we hebben een afpsraak wanneer ik terug moet komen als het aanhoud, en dan de ochtend urine moet inleveren nu zit ik maar met de pijn en de onzekerheid en het werd toch nog een beetje erger laatste paar dagen. Ik maak me vooral zorgen omdat het zo vlak na het contact is gekomen het duurt al meer dan 48 dagen nu. Kan iemand mij vertellen wat dit mischien zou kunnen zijn? en zo ja wat er aan te doen valt. Bij voorbaat dank

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren