© 2024 solvo B.V.

Blaaspijnsyndroom?

Hallo allemaal. Het begon allemaal een jaar geleden met een paar terugkerende blaasontstekingen. Op een gegeven moment bleek ik geen ontstekingen meer te hebben maar de pijn die bleef maar aanhouden. Ook vond de huisarts het verdacht dat ik veel witte bloedlichaampljes had in mijn urine terwijl ik geen ontsteking had. Weet iemand of dit een kenmerk is van blaaspijnsyndroom? Ik heb gisteren een echo, buikfotos en een cystoscopie (niet fijn) laten maken bij de uroloog. Alles schijnt in orde te zijn. Ik heb een beetje rondgekeken op internet en ik weet dat er iets niet klopt. Blaaspijnsyndroom komt aardig in de buurt. Kan ik met iemand ervaringen uitwisselen en eventueel tips krijgen? Ik voel me vaak ziek, ellendig en onbegrepen. Ik wacht op jullie hulp. Groetjes Manon


Hoi Cle, een klein jaartje geleden is bij mij de diagnose i.c. gesteld. ik had met name onbegrepen klachten (veel aandrang, moeilijk op houden, vaak plassen) tijdens een ok die bedoeld was om mn urinebuis op te rekken is er bij toeval achter gekomen dat ik bij vulling van mn blaas bloedinkjes kreeg en zijn dr biopten afgenomen waar uit de diagnose is gesteld. Was voor mij dus echt 'onverwacht' dat ik deze aandoening heb, had er nog nooit van gehoord. Ik weet niet wat precies je vragen zijn, maar stel maar en hoop dat ik je kan helpen! Wat betreft je gevoel van 'onzekerheid' is dat erg herkenbaar, ik heb al in ruim 2 jaar niet meer spontaan gewinkeld of andere dingen ondernomen. Moet altijd rekenig houden met... Sterkte iig!

label.Geplaatst op 2008-05-03 20:55:42

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren