© 2024 solvo B.V.

Blaasprobleem

hoi allmaal,ik heb al jaren last van plas problemen kan het moeilijk ophouden moet plotseling heel snel maar dit hjeb ik voornl s\'nachts ben bij de vr arts geweest maar die kon niks vreemds vinden allen dat ik maar een bl.inhoud van 350ml\' overdaghoef ik maar weinig te plassen ongv 4-6x maar zodra ik in bed lig begint de ellende regematig6-8 in een half-tot een uur de helenacht vaak met kleine tussenpozen 6-10x gebruik medicijnen wie herkent dit en heeft raad ik ben er zolangzamerhand ziek van


Hoi Rokcy, Ik heb juist het tegenovergestelde en kan helemaal niet meer plassen. Ik herken je probleem dus niet, maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is. Wanneer ik blaaskrampen heb door de catheter die ik heb, dan moet ik soms ook elk kwartier naar het toilet..... Wanneer je wat meer wilt weten en schrijven nodig ik je uit om een kijkje te nemen op ons blaasforum. Zoek maar op google op je blaas de baas, dan vindt je het vanzelf

label.Geplaatst op 2009-10-26 18:56:10

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren