© 2024 solvo B.V.

Blaasproblemen

Beste, Mijn man heeft al meer dan 4 jaar problemen met zijn blaas en penis. Hij heeft continu aandrang om te moeten plassen, maar plast dan maar een paar druppels. Hij heeft steeds een zeurderig/pijnlijk gevoel in zijn penis. Ook heeft hij veel last van gewrichtspijnen e.d. Hij is al diverse malen onderzocht in het ziekenhuis, waar hij eigenlijk niet serieus werd genomen. Na ongeveer een jaar zagen we een advertentie staan van de Andros mannenkliniek,zij onderzoeken normaal gesproken alleen mannen van boven de 40. Maar op mijn aandringen, werd mijn man uiteindelijk ook onderzocht. Er werd niets gevonden. Het enige wat er werd gezegd was dat hij moest gaan afvallen. Daar is hij ook mee bezig, maar de klachten blijven aanhouden en worden helaas alleen maar erger. Wij zijn nu echt ten einde raad en het lijkt wel of alle instanties ons niet serieus nemen omdat mijn man nog \"jong\'is. Heeft er iemand aub een tip voor ons wat we nu nog kunnen doen? Alvast bedankt


Moeten afvallen en gewrichtsklachten? Zulke mensen zijn er zo veel. Zoek een goede natuurgeneeswijzer. Ik kreeg bij Cobi Lammers Groenendaal Tiel goede voedingsadviezen. Zij heeft ook een dik boek met alle "onderdelen"van het lichaam die pijnlijk kunnen zijn. Je zult verbaasd zijn wat je daarvan kunt leren.

label.Geplaatst op 2007-08-31 07:39:06


misschien een gekke vraag drinkt hij wel voldoende? ik zou aanraden om cranberry juice te drinken vooral die van ocean spray is heel goed. en anders natuurarts heel veel sterkte ermee ik weet hoe het is om niet begrepen en serieus genomen te worden omdat je jong bent of men niks kan zien. heel veel sterkte ik hoop dat u hier wat aan heeft.

label.Geplaatst op 2008-03-06 11:27:24


halllo, ik ben een meisje van 26 en ben 6maanden geleden geopereerd van een darmverzaking sindsdien heb ik de zelfde klachten als U man ik ben geopereed in uz leuven en ben daar al meermaals met mijn klacht geweest maar ook ik wordt niet serieus genomen ze hebben een test gedaan om te zien hoeveel vocht ik kan opnemen in de blaas voor ze begonnen had ik al een plasdrang maar ze moedigen me aan om vol te houden en pas op te geven waneer je zegt nu is het genoeg ik doe in mijn broek die test was volgens hen normaal maar ik heb ook nooit beweerd dat ik mijn urine niet kon ophouden ik heb gewoon continu een ongelovelijke plasdrang en ga heel vaak plassen (kleine plasjes)ik doe echt mij best om het op te houden maar dan onstaat er een enorme druk in me buik dat ik dan uiteindelijk toch naar het toillet ga hebben jullie ondertussen al een oplossing ook ik ben ten einde raad groetjes vanessa gebruikersnaam gizmo180505

label.Geplaatst op 2008-03-19 22:54:03


Hoi mirjam, Misschien kan ik het mis hebben maar heb je je al eens verdiept in het blaaspijnsyndroom? Dit zou goed de oorzaak kunnen zijn van de klachten van je man. Het word ook wel ic genoemd. Ik zou eens rond kijken op internet. Succes en laat me wat weten ;-). Groetjes Manon

label.Geplaatst op 2008-04-12 11:25:31

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren