© 2024 solvo B.V.

Blaasverzakking....maar!

Hallo. Ben vandaag bij de uroloog geweest en eigenlijk best wel geschrokken. Ging erheen omdat mijn huisarts aan een blaasverzakking dacht. Dus met het idee daar gaan we eens ff wat aan doen. Blijkt nu dat de klachten die ik heb ook op blaasstenen of tumoren kan duiden. Nou die stenen was de schrik niet maar het woord kanker wel. Had er weleens aangedacht maar toch toen het woord viel......Ben mijn man 5 jaar geleden aan darmkanker verloren dus....Wou dit ff kwijt ik weet wel daar hebben jullie niks aan maar het lucht mij ff op. We gaan nu maar alle onderzoeken afwachten en ik blijf positief.Het zal of wel een ENORME verzakking zijn of blaasstenen. Groetjes Yoshi.

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren