© 2024 solvo B.V.

Bloed en eiwit in urine

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Ik weet sinds een paar weken dat ik colitis ulcerosa heb (dat is een chronische ontsteking aan de dikke darm). Tijdens een paar van die onderzoeken is aangetoond dat ik wat bloed en volgens mij ook eiwit (er staat spoor A bij Eiwit kwal .... op de uitslagkaart) in mijn urine zit. Volgens mij is het geen blaasontsteking want er zitten geen leucocyten is de urine. Iemand enig idee waar dat op zou kunnen duiden? Een ontsteking aan de nieren? Er zit immers al een (chronische) ontsteking in mijn lichaam. Het is in ieder geval geen symptoom van colitis ulcerosa. Bij voorbaat dank


hallo,zoals ik het lees zou het inderedaad iets met je nieren kunnen zijn.heb je niet gevraagd wat die uitslag betekent?als je wilt kan ik je heel wat vertellen over nieren.mijn zoon was zes toen kreeg hij de ziekte van henoch of schonlein.hij is nu 22 en heeft het nog steeds.hij dyaliseert sinds 3 jaar.je kan het ook op internet op zoeken deze ziekte,en kijk eens bij nierstichting.nl,daar haal je ook veel informatie weg.ik wil je niet bang maken maar zorg dat je er op tijd bij bent en zo snel mogelijk weet wat er scheelt.sterkte

label.Geplaatst op 2006-01-25 17:48:28

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren