© 2024 solvo B.V.

Bloed in sperma

Ontdekte na het masturberen dat er bloed in mijn sperma zat. Is dit normaal? Iemand ervaring hiermee? Heb totaal geen klachten, welke duiden op prostaat problemen. Misschien iets verkeerd?? gedaan? m.vr.gr.


Geen moment twijfelen of wachten en gelijk je HA bellen want er kan zeker wel wat mis met je prostaat zijn of zaadleider.

label.Geplaatst op 2006-03-03 10:40:08


Vanmorgen toch weer even gecontroleerd. Is al beduidend minder!!. Komt waarschijnlijk door bloedverdunners en komt van zelf weer goed.

label.Geplaatst op 2006-03-04 09:50:10


Situatie weer normaal. I.o met arts was er niets aan de hand. Kan wel vaker voorkomen, vooral bij het gebruik van bloedverdunners.

label.Geplaatst op 2006-03-24 13:18:19


hallo! Ik ben 23 jaar en ik heb ongeveer hetzelfde probleem... Laatste dinsdag en woensdag heb ik 2 maal, door het samen zijn met mijn nieuwe vriendin een langdurige erectie gehad zonder een orgame als gevolg. Daarna heb ik zeer veel last gehad van pijn, zo ongeveer dezelfde pijn als je hebt wanneer een voetbal tege je teelballen gestampt wordt... Sinds gistere heb ik ontdekt dat er naar schatting 60% bloed in mijn sperma zit. Kan dit in relatie gebracht worden met dinsdag en woensdag of kan het een andere oorzaak hebben? Ben anders wel zeer ongerust :s Mvg

label.Geplaatst op 2006-03-25 13:04:38


Zijn nu ruim een jaar verder en het probleem heeft zich niet meer voorgedaan. Bleek dat de stolling in mijn bloed (inr-waarde ) aan de hoge kant was en dan is het mogelijk dat er zoiets kan gebeuren. Het vocht ( zit al 22 jaar geen sperma meer in ) is al een jaar goed van kleur!!

label.Geplaatst op 2007-03-30 16:39:11

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren