© 2024 solvo B.V.

Bloed in urine

Hallo, sinds een paar dagen heb ik last van bloed in mijn urine. Het is niet veel, maar ik maak me er toch een beetje zorgen om. Ook moet ik veel vaker naar het toilet als normaal, en plas ik slechts kleine beetjes. Ook doet het enorm veel pijn, en het wordt steeds erger. Oh jah, ook heb ik onverklaarbare vlekken op mijn bovenarmen, donker, geel gekleurd, zonder dat ik weet waar ze vandaan komen. Kan iemand me vertellen wat ik moet doen, wat ik misschien heb of kan iemand me gewoon geruststellen? Alvast bedankt!


Hallo Anneke, wat betreft bloed in je urine en de pijn bij het plassen en steeds kleine beetjes zou ik gauw naar de huisarts gaan. Het klinkt mij als een vergevorderde blaasontsteking. Wat die vlekken aangaat daar kan ik je geen antwoord opgeven. Maar als je bij de huisarts bent ,en het verteld, zal deze zeker er naar kijken.Dus gauw een afspraak maken zeker voor je blaas, kan een nierbekken ontsteking worden en dan ben je verder van huis. Veel sterkte ,groetjes Kitten

label.Geplaatst op 2004-08-19 11:59:13


hallo, als ik naar je verhaal luister, lijkt het inderdaad wel op een blaasontsteking. Ga even naar de huisarts en neem een potje met urine mee. De huisarts kan dan meteen nakijken of je een blaasontsteking hebt. Ga maar, want dan zijn je klachten snel over hopelijk. Succes

label.Geplaatst op 2004-09-03 17:58:00

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren