© 2024 solvo B.V.

Druk op blaas na kijkoperatie

8 april j.l. heb ik een kijkoperatie gehad aan de baarmoeder via de vagina.Daarbij is mijn baarmoederwand aangeprikt.De boel is doorgespoeld en er zijn biopten genomen.Vanaf dag 1 heb ik een zwaar gevoel in mijn buik net of ik de hele tijd een baksteen moet meeslepen.En ook heb ik ontzettende druk op mijn blaas.De hele tijd aandrang en er komt maar weinig urine.Voor controle naar de gyn. geweest en alles verteld.Hij heeft nog weer een inwendige echo gedaan en alles was goed,ook de uitslag was goed.Hij heeft me wel voor bloedonderzoek gestuurd en urine op de kweek.Niets gevonden.Ben in de tussentijd naar de huisarts gegaan en heb ook nog weer urine na laten kijken.Niets te zien .Die heeft me ontstekingsremmer gegeven en blaasontspanner,maar helpt niet.Ik heb echt zo,n blaasontstekings gevoel maar dan zonder pijn bij het plassen.Als de dag vordert wordt mijn buik opgeblazen en hard.Wat kan dit zijn.Wie heeft soortgelijke ervaring.


hoi, ik zag dat dit een wat ouder bericht is maar vraag me af of het over is gegaan?

label.Geplaatst op 2010-04-10 23:34:46

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren