© 2024 solvo B.V.

E-coli bacterie in urine

Dag allemaal, In 2004 heb ik bijna een half jaar nefrodrains gehad aan beide nieren voor directe afvloed van urine, omdat mijn urinewegen bekneld werden door fibrose (RPF). Nu blijkt dat ik de e-coli bacterie in mijn urine heb en van mijn internist heb ik begrepen dat deze bacterie er ALTIJD zal blijven. De rest van mijn leven antibiotica slikken heeft geen zin. Mijn urine ruikt soms heel sterk en is dan donker tot soms bijna fluoserend groen. Wie kan me meer over deze bacterie vertellen? Is die echt niet om zeep te helpen? Wat kan deze bacterie met mij doen? Ik heb bijvoorbeeld nog niet echt een reden voor mijn vermoeidheid. Mijn bloed wordt regelmatig gecontroleerd en HB is laatste maanden 7.5, dus prima. Wel slik ik prednison en azathioprine (imuran) Ik wacht de reacties af. Groeten, Sophia


hallo ook ik heb een e.coli in mijn urine, heb van de huisarts een prefentieve anti biotica gekregen, zolang ik dit slik heb ik nergens last van, zodra ik stop met deze medicatie krijg ik gelijk een blaasontsteking ik vraag me af wat voor een reacties je gehad hebt op je bericht, zou er graag meer over willen weten, want ik begin al die blaasontstekingen een beetje zat te worden groetjes Jo'tje

label.Geplaatst op 2008-02-05 06:57:50

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren