© 2024 solvo B.V.

Eiwitten

Hoi,er is mij weleens gezegt als ik mijn urine voor een blaasontsteking liet nakijken dat er eiwitten in mijn urine zit,ja dacht ik dan en wat en nog,maar nu weet ik nog niet of het er in hoort en zo nee wat dan?


eiwit hoort niet in de urine thuis inderdaad,meestal is het een aanwijzing voor een nierziekte,maar het kan ook optreden na zware lichamelijke inspanning(bv een marathon lopen)

label.Geplaatst op 2004-04-16 22:44:00

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren