© 2024 solvo B.V.

Geen bac toch ontsteking?

ik heb alle verschijnselen van een blaas/nierbekken onstekeing zelfs wat bloed in de urine echter geen bac in de urine kan het zijn dat je van een nierbekken onsteking of blaas onsteking geen bac meer vind maar de onsteking nog wel actief is compleet met wat bloedverlies ? heb nu een kort kuurtje klachten zitten voornamelijk in de lenden van mijn linker zij het plassen brand nu niet meer maar het voelt gewoon allemaal een beetje pijnlijk en ongemakkelijk aan . lees op doktersplein dat bloed in urine eigenlijk een handtekening is voor blaas kanker daar wort ik echt niet vrolijk van dus wie kent deze problemen ?


Ik heb zelf interstitiele cystitis. Dat is een ontsteking van de blaas zonder dat daar een bact. bij hoeft te zitten. Maar als ie erbij zit ben ik er doodziek van. Ontstek. op ontstek. is niet fijn. Heb ook vaak bloed in de urine. Dat komt door de continue ontsteking van de blaaswand. Tevens moet ik heel vaak naar de wc omdat de blaas ook verkleind is door de aandoening. Ondanks operatie en al, komt die verkleining steeds weer terug. Ik zou je HA vragen om een verwijzing naar een uroloog. Die kan dan in de blaas kijken of er wat aan de hand is. Het hoeft dus helemaal geen kanker te zijn. Kijk ook maar eens op deze site van de patientenvereniging. Misschien herken je er dingen in: http://www.icpatienten.nl

label.Geplaatst op 2005-06-22 15:38:26

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren