© 2024 solvo B.V.

Help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo, Ik ben een dochter van een vrouw die een stoma heeft en er erg veel problemen mee ondervind. Mijn moeder heeft vele operatie\'s in haar leven ondergaan maar dit slaat nu even alles. Ze heeft dat ding nu ruim drie en een half jaar maar gaat er alleen maar op achteruit met dat ding. Zo kan ze op het moment bijna elke dag wel iemand laten komen van de verpleging om er weer een nieuwe op te laten zetten omdat ze het zelf niet kan omdat dat ding in haar lies zit en ze het zelf niet kan zien wat en hoe ze het doet. Slapen dat word ook een probleem voor haar omdat hij niet doorloopt en de urine dan haar bed inloopt. Onlangs is ze weer gehoplpen aan haar nier omdat daar een cyste in zat voor de zesde keer. Die zuigen ze dan leeg en kan ze weer een half jaar er tegenaan zeggen ze daar. Maar wat nou zo erg is dat ze geen deur meer uitkomt het laatse jaar omdat ze aldoor met die rot stoma zit die loslaat. Er moet toch iets aan te doen zijn zodat ze zichzelf enigsinds weer een beetje kan verplaatsten en niet op die bank hoeft te zitten met haar been recht omdat hij niet krom kan omdat die stoma dan weer loslaat? Dit is echt een noodkreet van mij om me moeder te kunnen helpen onderhanden met andere zodat ze zich weer een beetje mens kan gaan voelen. Hopelijk kan ik bij deze vereniging op een beetje steun rekenen. Ik probeer nu alles maar om maar niet te zien hoe me moeder hier onder te lijden heeft. Groetjes Lida koppies Burg.kempersstraat 6 3841 hb Harderwijk 0341-712040 06-20190496


heeft een stomaverpleegkundige al eens gekeken naar dit probleem? er zijn veel verschillende soorten stomaplakken en middelen die kunnen helpen bij lekkage. als dit al is gebeurd dan kan ik helaas geen tips meer geven. sterkte

label.Geplaatst op 2006-03-29 22:45:39

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren