© 2024 solvo B.V.

Liesbreuk?

Vraag.... kun je een liesbreuk hebben zónder een bult? Heb al járen vreselijk last van mijn pijn in mijn lies, straalt uit naar mijn been. Bij hoesten, niesen etc. ga ik door de grond! Maarrrr er komt geen bult en dus heb ik geen liesbreuk volgens de huisarts. Kun je een liesbreuk zien op een foto? Iemand nog andere goede ideeën wat het zou kiunnen zijn? Ik wordt er gek van.


Het lijkt me dat er wel verder gekeken moet worden als je er zoveel last van hebt.Als de huisarts het niet (zeker) weet laat je dan doorsturen naar een chirurg met \"verdenking liesbreuk\" ,dan kan de chirurg eens kijken.

label.Geplaatst op 2007-01-26 11:23:05


Mazzel, ik weet niet of je liesklachten en jezelf in de categorie valt, maar het UMC gaat er twee gerichten onderzoeken naar verrichten. Op mijn eigen site kreeg ik dit bericht: > De liesblessure is een lastig probleem. Zowel de diagnose als de behandeling is helaas nog steeds een beetje proberen. Wel is het zo dat er op het gebied van wetenschappelijk onderzoek de laatste tijd veel gebeurt op dit gebied. Ook het UMC Utrecht is een onderzoek gestart, waarin twee behandelvormen worden vergeleken. Voor dit onderzoek zoeken wij nog geschikte uit (de regio) Utrecht. Je moet een liesblessure hebben gedurende minstens 4 weken, en pijn ervaren bij het krachtig naar binnen bewegen van het geblesseerde been. Voor meer informatie over dit onderzoek kun je terecht op de website http://www.umcutrecht.nl/subsite/onderzoek_liesblessures, of bellen met Jaap Jansen: 030-2503394 < Misschien iets voor jou?

label.Geplaatst op 2007-01-26 17:41:09

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren